- Support the Manager in preparing presentations for client meetings
- Organisation of meetings with the client (on site or by delegation)
- Day-to-day control of products with a short shelf life (verification of reports, contact with the warehouse, coordination of shipments to the customer)
- Verification of contracts (translation, requesting opinion, preparing for signature, filing)
- Preparation of product packages for customers
- Customer service support on payment issues
- Supervision of the preparation of technological specifications/product sheets for the customer
- Preparation of documentation for tenders
- Verification and settlement of invoices
- Coordination of logistical/assortment changes in products
- Preparation of various reports and statements for the Management Board or clients
- University degree, preferred majors: economics, sales management, marketing or related field
- 1-2 years of experience in sales positions (administration, support, customer service) required
- Experience in manufacturing companies in the food industry would be an added advantage
- Knowledge of systems in the area of procurement management,
- MS Office skills (especially Excel, PP)
- English - advanced written and spoken - a prerequisite.
- Another foreign language at a high level - an added advantage,
- Innovative ideas, reliability, accuracy, loyalty, optimism, commitment, willingness to develop
- Customer orientation and needs
- Stable employment based on an employment contract;
- Fixed monthly salary + bonus scheme;
- Professional implementation and development training at every stage of cooperation;
- Mobile working time system - start of work between 07:00 and 09:00;
- Free English and German language course;
- Subsidised MultiSport card;
- LuxMed medical care for the employee and family members;
- Group insurance;
- A collaborative atmosphere, optimism, sharing of knowledge and experience;
- Opportunities for professional development;
- Cyclical integration events;
- Work in a rapidly growing manufacturing company;
Poznaj
Dijo Baking Sp. z o.o.
FIRMA DIJO to lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej, lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek. Jesteśmy zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, działamy według najwyższych światowych standardów.Nasz zespół tworzy ponad 500 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów, na każdym etapie ich przygotowania. Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które nieustannie inwestujemy. 14 nowoczesnych linii produkcyjnych (m.in. do tortilli i słonych przekąsek) czyni z nas przedsiębiorstwo o dużych możliwościach wytwórczych. Obecnie produkujemy do 60 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwijamy, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.