Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla klientów w Polsce i za granicą. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością - zapraszamy do nas!
Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu na stanowisko:
Sales Support Specialist
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy 7.00/9.00 15.00/17.00,
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- atrakcyjne wynagrodzenie i dowolna forma współpracy (UoP, UZ, B2B),
- po okresie wdrożeniowym możliwa częściowa praca zdalna,
- szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
- biuro przyjazne psom,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- prywatną opiekę medyczną LuxMed,
- dofinansowanie do Multisportu,
- dofinansowanie do okularów,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą.
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- zarządzanie procesem przekazywania leadów handlowych do działu sprzedaży
- realizacja strategii sprzedaży w celu poszerzenia istniejącej bazy klientów oraz globalnego zasięgu Spółki,
- wsparcie procesu ofertowania,
- wsparcie przy podpisywaniu umów,
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży,
- bieżące śledzenie rynku branżowego,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
- nadzór i koordynacja nad procesami działu handlowego
- przygotowania raportów i analiz pracy działu handlowego
- prowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystywanych procesów i narzędzi w dziale handlowym
Szukamy właśnie Ciebie jeśli posiadasz:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie –minimum B2,
- znajomość oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami (CRM)
- umiejętność zarządzania czasem oraz ustalania priorytetów
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dokładność, dbałość o szczegóły,
- mile widziana znajomość branży e-commerce, SEO