Transition Group jest firmą doradztwa personalnego. To zespół wywodzących się z biznesu konsultantów HR, z bogatym doświadczeniem w rekrutacji i programach rozwoju kariery. To także specjaliści zarządzania, przedsiębiorczości, psychologii stresu i coachingu. Różnorodne doświadczenie czyni z nas skutecznych sparring partnerów w projektach kształtowania i zmiany kariery zawodowej.
Naszym Klientem jest wiodący szwajcarski dostawca elementów technicznych oraz kompleksowych rozwiązań dla producentów OEM w wielu branżach. Firma oferuje indywidualne i niestandardowe rozwiązania inżynieryjne, spełniające wysokie oczekiwania klientów pod względem jakości. Wraz z aktywnym rozwojem działu wsparcia sprzedaży na rynki poza Polską, poszukujemy najlepszego kandydata/kandydatki na stanowiska:
Miejsce pracy
Bielsko-Biała
Zakres obowiązków
- Kontrola dokumentów ofertowych pod kątem danych technicznych produktów, cen, marży
- Zarządzanie wprowadzonymi zamówieniami poprzez bieżące monitorowanie ich parametrów (termin, jakość, cena)
- Aktywna współpraca z działami firmy poza Polską w zakresie bieżącej realizacji zamówień dla klientów i obiegu dokumentów
- Podstawowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów dla klientów
- Udział w rozpatrywaniu reklamacji klientów
- Wykształcenie wyższe (techniczne będzie atutem)
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego LUB języka niemieckiego (pisemna i ustna)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy z produktami technicznymi w dziale Customer Service lub Sprzedaży
- Zorientowanie na cel i wysoką jakość pracy
- Otwartość, komunikatywność
- Umiejętność współpracy w zespole
- Znajomość narzędzi IT (ERP, MS Office, programy sprzedażowe)
Pracodawca oferuje:
- Pracę w międzynarodowej firmie, dynamicznie rozwijającej się w Polsce
- Stałą współpracę z centralą firmy w Szwajcarii, niezbędne szkolenia
- Stabilne warunki zatrudnienia, w tym umowę o pracę na czas nieokreślony