Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie
SALES & MARKETING MANAGER TWORZYWA SZTUCZNE

SALES & MARKETING MANAGER TWORZYWA SZTUCZNE

IPK sp. z o.o.
zachodniopomorskie, Warszawa lub home office w miejscu zamieszkania
praca stacjonarna
4962 dni temu
IPK Sp. z o.o.
ul. Reja 13/15,
81-874 Sopot

Biuro IPK Sp. z o.o.
w Warszawie

ul. Mariensztat 8,
00-302 Warszawa

Biuro IPK Sp. z o.o.
we Wrocławiu

ul. Podwale 62,
50-010 Wrocław

Biuro IPK Sp. z o.o.
w Poznaniu

ul. Janickiego 20b/45,
60-542 Poznań

Nasz klient, międzynarodowy wiodący dystrybutor surowców chemicznych, poszukuje Kandydata / -ki do działu tworzyw sztucznych (Plastics and Elastomers) na stanowisko:



SALES & MARKETING MANAGER TWORZYWA SZTUCZNE

Nr ref.: SMPR-AW/01/11/praca

Miejsce pracy: Warszawa lub home office w miejscu zamieszkania


Opis stanowiska:
  • nawiązywanie i skuteczne zarządzanie relacjami z klientami i dostawcami;
  • skuteczna realizacja budżetu sprzedaży;
  • rozszerzanie portfolio klientów i dostawców;
  • zarządzanie magazynem produktów;
  • kompleksowe zarządzanie projektami sprzedażowo-marketingowymi w obszarze produktów: tworzywa sztuczne, elastomery, guma;
  • poszukiwanie nowych możliwości rozwoju produktów na rynku, obserwowanie działań konkurencji;
  • doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów (oferowanie rozwiązań technologicznych).

Od kandydatów wymagamy:

  • min. 3 lata doświadczenia w branży tworzyw sztucznych na podobnym stanowisku (ewentualnie doświadczenie w dziale technologicznym oraz predyspozycje handlowe);
  • wyższego wykształcenia chemicznego (preferowane przetwórstwo tworzyw sztucznych i podobne);
  • znajomości polskiego rynku tworzyw sztucznych;
  • doświadczenia w negocjacjach;
  • wysokich kompetencji komercyjnych związanych z procesem sprzedaży;
  • aktywności, poszukiwania rozwoju i wyzwań, zdolności analitycznego myślenia;
  • zdolności podejmowania samodzielnych decyzji;
  • zaangażowania i samodzielności w działaniu;
  • biegłej znajomości pakietu MS Office;
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w biznesie.

Oferujemy:
  • możliwość rozwoju w ramach struktur firmy;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, Internet bezprzewodowy;
  • ubezpieczenie zdrowotne;
  • pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie;
  • ewentualnie – praca w systemie home office.

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926 z późn.zm.).”