Tristar Europe B.V. jest właścicielem marek: Tristar. Audiosonic, Brixton, FireFriend, Campart Travel oraz Topcom i Topcom KIDZZZ. W skład naszej oferty wchodzą wyłącznie atrakcyjne produkty po niewygórowanych cenach. W myśl naszej filozofii „Jakość nie musi być luksusem” pracujemy nad wdrożeniem najnowszych trendów w wysokiej jakości, ale dostępnych dla szerokiej grupy odbiorców, produkty. Nasze ponad 30-letnie doświadczenie oraz obecność w wielu krajach Europy (m.in. Niemcy, Francja, Holandia, Belgia, Luxemburg, Hiszpania, Portugalia, Włochy) są gwarancją punktualnych dostaw, stabilnych cen oraz serwisu przed- i posprzedażowego.
Ze względu na dynamiczny rozwój poszukujemy entuzjastycznego pracownika na stanowisko:
Na tym stanowisku odpowiedzialny(a) jest Pan/Pani przede wszystkim za pozyskiwanie nowych oraz obsługę dotychczasowych klientów B2B na terenie całej Polski. Jeżeli posiada Pan/Pani dozę zawodowej intuicji, chęć zapewnienia klientom najwyższego standardu obsługi oraz umiejętność ukazywania wartości dodanej, a nie konkurowanie ceną jest Pan/Pani dla nas właściwym kandydatem.
Zadania i zakres odpowiedzialności:
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o relacje biznesowe z dotychczasowymi klientami
- Monitorowanie rynku branżowego
- Definiowanie oraz realizacja celów ilościowych i wartościowych firmy w zakresie sprzedaży
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji, tworzenie ofert/umów handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
- Bieżące raportowanie wyników do Dyrektora Handlowego
Profil idealnego kandydata:
- Minimum średnie wykształcenie
- Poparte sukcesami kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży
- Znajomość branży RTV, AGD i telekomunikacji
- Znajomość lokalnego rynku Klientów biznesowych w tym dużych sieci handlowych
- Umiejętność właściwej interpretacji potrzeb klienta oraz zdolności negocjacyjne
- Zdolności organizacyjne, elastyczność oraz umiejętność szybkiego adaptowania się do zmian i nowych sytuacji
- Inicjatywa, kreatywność i dynamizm w działaniu
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży
- Wysoka kultura osobista i ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych wyjazdów na terenie Polski
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Ciekawą i ambitną pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji oraz osiągniętych wyników
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego