Warsaw Plaza Hotel to czterogwiazdkowy hotel w południowej części stolicy, wyróżniający się nowoczesnym designem, wyśmienitą kuchnią oraz przestronnymi salami konferencyjnymi stwarzającymi idealnie warunki do organizacji spotkań biznesowych, a także niezapomnianych imprez okolicznościowych.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Jeśli lubisz pracę z ludźmi, jesteś osobą energiczną i gotową na nowe wyzwania ta praca jest dla Ciebie!
Wyślij CV i dołącz do naszego zespołu sprzedaży.
- wymagane minimum dwuletnie doświadczenie w dziale sprzedaży w hotelu, organizacji spotkań, konferencji oraz imprez okolicznościowych,
- znajomości branży hotelarskiej lub/i eventowej,
- umiejętności prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
- umiejętność pracy w zespole oraz z innymi działami w Hotelu,
- umiejętność kontaktu z klientami i aktywnego ich pozyskiwania drogą telefoniczną, mailową oraz podczas spotkań bezpośrednich,
- wysokiej kultury osobistej, bardzo dobrej organizacji pracy, komunikatywności, kreatywności, samodzielności oraz dyspozycyjności,
- nastawienia na cel, wynik i skuteczność,
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
- stabilną i odpowiedzialną pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie połączone z systemem bonusowym,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną i partnerską atmosferę w pracy,
- preferowane stawki dla pracowników i ich rodzin w hotelach sieci CFI Hotels Group.
Poznaj
CFI Hotels Group
CFI Hotels Group to dynamicznie rozwijająca się sieć obiektów hotelowych w Polsce. Obecnie posiadamy 14 lokalizacji oferujących doskonałą jakość, profesjonalną obsługę i atrakcyjne ceny. Naszymi Klientami są zarówno firmy planujące organizację konferencji, sympozjów i szkoleń jak i rodziny spragnione luksusowego relaksu w najbardziej urokliwych zakątkach kraju.