Instytut Rozwoju Biznesu to wiodąca na polskim rynku organizacja o ponad 20-letniej tradycji, zajmująca się kształceniem kadr, rozwojem menedżerów i doradztwem biznesowym. We współpracy z Polską Fundacją Badań nad Zarządzaniem prowadzi także działalność badawczą w zakresie zarządzania organizacją. Jako jedyna na rynku firma posiada własne, wysokiej jakości zaplecze szkoleniowo-konferencyjne w Warszawie i Serocku.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż usług Centrum Konferencyjnego w Serocku oraz Centrum Szkoleniowego w Warszawie, samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, tworzenie ofert odpowiadających na potrzeby Klientów oraz utrzymywanie długotrwałych i dobrych relacji biznesowych z Klientami.
- min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (branża hotelarska będzie dodatkowym atutem)
- wykształcenie wyższe
- nastawienie na realizację celów
- wysoka sprawność organizacyjna
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami
- dobra znajomość środowiska Windows (MS Office: Word, Excel, Outlook, Power Point)
- znajomość języka angielskiego
- pracę w firmie będącej jednym z liderów rynku doradczo-szkoleniowego
- twórcze i rozwojowe środowisko pracy
- zatrudnienie na etat z motywującym systemem premiowym
- wsparcie merytoryczne i możliwość korzystania
- z wieloletniego know-how naszej firmy
- możliwość korzystania z szerokiej oferty szkoleń
- narzędzia pracy (notebook z mobilnym dostępem do Internetu, telefon komórkowy, samochód służbowy)