Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Sales & CRM Expert
Miejsce pracy: Wrocław
As a Sales & CRM Expert you will be responsible for driving the commercial excellence processes and supporting systems in the company, helping the commercial teams to optimize their sales efforts and utilizing resources in the best possible way. You will act as a business partner to the business segments in design, planning and implementation of commercial processes, projects and initiatives across the globe.
You will, in an international environment, be in close contact with internal and external stakeholders giving you the opportunity to build a strong network across functions and develop your personal and professional skills even more.
Key Responsibilities:
- Contribute to the continuous development of the CRM system in close coordination with the commercial excellence directors and commercial managers
- Support the CRM usage and implementation in distributor markets by driving the KPI to a sustainable level
- Conduct sales and pipeline analysis
- Maintain governance for use of the CRM system and ensure alignment with other relevant commercial processes
- Manage continuous improvement of sales processes, sales capabilities and tools and supporting systems
- Help to ensure process alignment between commercial operations, training, marketing, finance and controlling departments
- Support the Minimum Purchase Requirement compliance for distributor markets in term of content and form to ensure 100% traceability and follow up on performance
- Accountable for the development and management of multichannel initiatives to increase customer engagement and share of mind in close collaboration with BUs and region
- Secure high quality, availability and access to customer and business data for management and sales force, improve data integration of different systems and optimize data reports and utilization
Requirements:
- Minimum of Bachelor degree within business administration or comparable studies, or have gained similar expertise through work experience
- Have held positions within sales, account management and/or sales operations
- At least 4 years of relevant business / market / product experience
- Have experience with CRM systems (salesforce.com) and be able to translate commercial processes into system requirements
- Experience in project management
- Fluent in MS excel and MS PowerPoint
- Fluent in English, having other languages is a plus
- Analytical and structured
- Outgoing team player and an excellent communicator
- Proactive and able to get things done in a timely manner
- Willingness to travel if required (max 30% of time)