LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tys. pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.leasingteam.pl
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Sales assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SA/12/15/P
Opis stanowiska:
- Telefoniczny kontakt z Klientem w celu zapoznania z działalnością firmy i umówienia spotkania biznesowego;
- Analizowanie rynku pod katem potencjału biznesowego i działań konkurencji;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Kandydatami;
- Aktywne budowanie bazy nowych Klientów.
Wymagania:
- Absolwent lub student ostatnich lat studiów który jest zainteresowany rozwojem w obszarze sprzedaży;
- Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej Obsłudze Klienta lub w telemarketingu;
- Mile widziane osoby posiadające orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności;
- Zaangażowanie w realizacje zadań, wysokiej motywacji do osiągania postawionych celów;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
- Twórczą atmosferę pracy z ludźmi, którzy uwielbiają to, co robią;
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat);
- Możliwość stałego podnoszenia kompetencji i poszerzania specjalistycznej wiedzy.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.