Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Sales Administrator with Czech
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-30-41985/PC
For our client, international production company, we are looking for candidates who are interested to work as a Sales Administrator with Czech language.
Workplace: Łódź, Poland
Tasks:
Workplace: Łódź, Poland
Tasks:
- Supporting the sales process for the clients from Czech Republic, Slovakia and Hungary;
- Contacting with the Sales Director: actual support and reporting;
- Contacting with customers and answering their questions;
- Planning the demand for the customers;
- Making presentations for the customers;
- Preparing sales reports.
Requirements:
- Very good knowledge of Czech;
- Very good knowledge of English;
- Experience in working in Customer Service area;
- Higher education;
- Good knowledge of Excel;
- Teamwork and solidity.
Benefits:
- Stable employment based on the employment contract;
- Benefit package (private medical care, insurance card, sport card, lunch pass and others);
- The opportunity to develop your competence through participation in trainings;
- The possibility to develop in the international structures;
- Relocation package for abroad employee.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".