specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Realizacja planów sprzedażowych; Budowanie portfela klientów; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
specjalista (mid) umowa o pracę tymczasową pełny etat
3 dni
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko- oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów; Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami firmy; Opieka posprzedażowa nad klientami Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną; Wymagania:...
Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie kontaktu z naszymi dostawcami z Azji oraz pozyskiwanie nowych dostawców. Do zadań będzie należało również realizowanie zamówień oraz negocjacje cenowe a także uczestnictwo w targach zagranicznych.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa rynku na podległym terenie. Realizacja powierzonych planów i zadań zgodnie ze strategią firmy. Rozwój rynku i aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Bieżące analizowanie i monitorowanie rynku w branży budowlanej. Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Sprzedaż wyrobów hutniczych – będziesz oferować nasze produkty na szeroką skalę, budując długotrwałe relacje biznesowe. Pozyskiwanie nowych klientów – lubisz wyzwania? Tu każdy dzień to nowe kontakty i szansa na rozwój! Negocjacje handlowe – Twoje umiejętności...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Orange PolskaTarnów, ul. Nowodąbrowska 127
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań: Realizacja indywidualnych budżetów sprzedażowych dla wskazanych produktów DB Schenker, Proaktywne pozyskiwanie Klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u Klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dopasowanych do ich potrzeb, Proaktywny...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...