Praca.pl Praca
specjalista w dziale administracji handlowej

Praca specjalista w dziale administracji handlowej

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 14

  • Foodcom SA
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    1 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? Administracyjne wsparcie działu handlowego; Obsługa bieżącej korespondencji z klientami i dostawcami; Wsparcie w planowaniu transportu oraz realizacji zamówień; Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami;
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji sprzedażowej; współpraca z klientami i budowanie dobrych i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: opracowywanie koncepcji oraz projektów z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci; przygotowywanie ofert handlowych; doradztwo techniczno-handlowe dla klientów; budowanie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    GRUPA PZU   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Grupa Outworking
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Opis stanowiska: realizacja zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Klientów; przygotowanie i wysyłanie do Klientów informacji zwrotnych po realizacji zgłoszeń; zawieranie/aneksowanie/rozwiązywanie umów kompleksowych oraz umów sprzedaży z Klientami w trybie korespondencyjnym wraz z...
  • Grupa Outworking
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    11 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez inne podmioty oraz przez przełożonego lub osobę przez niego upoważnioną Archiwizacja dokumentacji...
  • Specjalista Wsparcia Sprzedaży

    GRUPA PZU   Opole    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Wsparcie Dyrektora Sieci Sprzedaży w zakresie organizacji narad i spotkań; Obsługa CSZBI (rola PAI) i SZZ, nadawanie dostępu i uprawnień; Monitorowanie budżetu Sieci Sprzedaży; Zamawianie materiałów marketingowych dla regionu; Sporządzanie analiz i prezentacji biznesowych;

Praca specjalista w administracji handlowej małopolskie podkarpackie najnowsze oferty pracy

  • Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wspieranie działań sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych i krajowych; mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta; sporządzanie ofert handlowych;...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    TENSOFT Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Opole
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i osobiste z obecnymi i nowym Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, ocena potencjału zakupowego Klienta; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami; Realizacja celów...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Młodszy Referent Wsparcia Sprzedaży

    Grupa Outworking   Mielec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Opis stanowiska: realizacja zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Klientów; przygotowanie i wysyłanie do Klientów informacji zwrotnych po realizacji zgłoszeń; zawieranie/aneksowanie/rozwiązywanie umów kompleksowych oraz umów sprzedaży z Klientami w trybie korespondencyjnym wraz z...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    Grupa Outworking   Mielec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    11 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez inne podmioty oraz przez przełożonego lub osobę przez niego upoważnioną Archiwizacja dokumentacji...