Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Working model: hybrid Working hours: 9am-5pm Learning Program Manager will help customers plan and execute Cloud Learning Plan, providing them with best practice advice, scheduling training and reporting on training consumption. They proactively manage a customers’ training investment through...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur. Emfaza i entuzjazm w...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: planowanie i nadzór nad działaniami zespołu zamówień (5 osób), ustalanie priorytetów, opracowywanie krótko i długoterminowych planów kompleksowego łańcucha dostaw na podstawie historycznych danych oraz bieżących trendów sprzedażowych i...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
(praca w zespole w regionie całej Polski) Główny zakres obowiązków: Odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie działaniami związanymi z rozwojem biznesu w Polsce dla produktów i rozwiązań z zakresu data center (UPS-y, modułowe serwerownie, infrastruktura towarzysząca). Praca w zespole...
Jako Specjalista ds Sprzedaży i Obsługi będziesz odpowiedzialny/a za efektywną obsługę Pacjentów, realizację zamówień internetowych oraz sprzedaż produktów w naszym sklepie zielarskim. Głównym celem Twojej pracy będzie dbanie o estetykę sklepu oraz zapewnienie wysokiej jakości...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...