Opis stanowiska przejmowanie wyznaczonych obiektów w obsługę gwarancyjną, organizowanie procesu usuwania usterek, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, prowadzenie dokumentacji zgłoszonych reklamacji i prac naprawczych, rozliczanie finansowe i rzeczowe prac naprawczych, sporządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta – przyjmowanie zgłoszeń, diagnozowanie usterek oraz nadzorowanie ich usuwania. Współpraca z generalnymi wykonawcami, firmami budowlanymi oraz wewnętrznymi działami firmy. Prowadzenie odbiorów mieszkań oraz archiwizacja dokumentacji technicznej.
Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Kontakt z klientem – odpowiadanie za komunikację z klientem (od przyjęcia zgłoszenia aż po rozwiązanie usterki). Diagnoza i ocena usterek powstałych na inwestycjach mieszkaniowych. Koordynacja usuwania usterek z generalnym wykonawcą oraz firmami budowlanymi. Wewnętrzna...