Praca.pl Praca Mazowieckie Płock
Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Praca Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych Płock najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Doradczyni / Doradca Klienta

    VeloBank S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków Analiza potrzeb Klientów i realizacja sprzedaży produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych, Aktywne pozyskiwanie Klientów wykorzystując różne kanały komunikacji (oddział, telefon, Internet), inicjowanie akcji sprzedażowych oraz budowanie długotrwałych...
  • Młodsza Doradczyni / Młodszy Doradca

    VeloBank S.A.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z Klientem w celu zaprezentowania produktów z oferty banku, realizacja zleceń przekazywanych przez Klientów i pomoc w obsłudze produktów, doradztwo i udzielanie informacji na temat wybranej oferty (konta osobiste, produkty oszczędnościowe,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Konsultant w Centrum Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Samodzielne zarządzanie realizacją zamówień. Zapewnienie wsparcia dla klientów branży medycznej. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną i mailową. Obsługa zwrotów i reklamacji. Pomoc klientom w korzystaniu z portalu biznesowego.