Praca.pl Praca
specjalista ds obslugi klienta z wloskim

Praca specjalista ds obslugi klienta z wloskim

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 11

  • Concentrix
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
  • Specjalista ds. handlu ze znajomością języka włoskiego

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 dni
    Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży stalowej oraz tworzyw sztucznych w Polsce i zagranicą.
  • Konsultant ds. sprzedaży z językiem włoskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 dni
    O firmie: Z 30-letnim doświadczeniem dynamicznie rozwijamy działalność w branżach stalowej i tworzyw sztucznych w Polsce i na świecie. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie. Umowę o pracę z perspektywą długoterminowej współpracy. Pakiet benefitów (MultiSport, prywatna opieka medyczna)....
  • Foodcom SA
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie kontaktów z firmami – kontakt telefoniczny, w celu znalezienia nowych możliwości współpracy i dbanie o dobre relacje z obecnymi i klientami. Prowadzenie rozmów handlowych – samodzielne negocjacje z Klientami, aby uzgodnić warunki współpracy....
  • Concentrix
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....