specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Sprzedaż wyrobów hutniczych – będziesz oferować nasze produkty na szeroką skalę, budując długotrwałe relacje biznesowe. Pozyskiwanie nowych klientów – lubisz wyzwania? Tu każdy dzień to nowe kontakty i szansa na rozwój! Negocjacje handlowe – Twoje umiejętności...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Schenker sp z o.o.Poznań, Greater Poland
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zakres zadań: Realizacja indywidualnych budżetów sprzedażowych dla wskazanych produktów DB Schenker, Proaktywne pozyskiwanie Klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u Klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dopasowanych do ich potrzeb, Proaktywny...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Job description: Set-up trading flow from a scratch; Market research, develop new clients; Personal PnL calculation, Logistics and performance control; Control of payment by the clients;
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
7 dni
Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge oraz saloniku VIP: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów Premium, dbanie o estetykę przestrzeni Usług Pasażerskich Premium, Executive Lounge oraz VIP, rejestrowanie pasażerów w...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu
7 dni
Twoje zadania: Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Budowanie i rozwijanie relacji z partnerami oraz ich obsługa na najwyższym poziomie. Śledzenie trendów rynkowych i adaptacja strategii sprzedażowej. Współpraca z zespołem HR w celu zapewnienia klientom...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
7 dni
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zadania: Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami. Analiza rynku i adaptacja strategii sprzedażowej. Ścisła współpraca z zespołem HR w celu optymalizacji oferty dla klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
Dlaczego warto? wynagrodzenie 8-10 tys netto, elastyczny czas pracy dający efektywne wynagrodzenie, nowoczesne narzędzia pracy (min. I’PAD), zdobywanie doświadczenia i wiedzy w zawodzie z długą perspektywą pracy, biuro w centrum Szczecina, praca w miłej atmosferze i kulturze, po 3...