Praca.pl Praca
recepcjonista recepcjonistka biura

Praca recepcjonista recepcjonistka biura

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka Biura

    Aurovitas Pharma Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 6 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa recepcji; Obsługa centrali telefonicznej; Dbałość o prawidłowy przepływ informacji; Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) Zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; Wprowadzanie dokumentów do sytemu...
  • Asystent ds. Administracji (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
  • Pracownik recepcji

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.