Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
GRUPA PZUZakopane
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska: Komunikacja z klientami przez telefon, czat oraz e-mail, obsługa rozmów przychodzących i wychodzących. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów. Zarządzanie wrażliwymi danymi klientów w sposób profesjonalny i poufny. Współpraca z zespołem pełnych pasji profesjonalistów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Prowadzenie dokładnej dokumentację interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta. Bycie na bieżąco z ofertami produktów,...
Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne odwiedziny w gospodarstwach rolnych (produkcja roślinna i zwierzęca). Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt. Doradztwo i pomoc rolnikom. Realizacja celów sprzedażowych z wysokim standardem obsługi.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Obsługa Pacjentów w sklepie medycznym – rozpoznawanie ich potrzeb oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów. Realizacja wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie negocjacji z właścicielami i menedżerami lokali gastronomicznych. Prezentacja usługi i wyjaśnianie jej korzyści dla biznesu i pracowników. Zawieranie umów na wdrożenie usługi. Zbieranie opinii od klientów w celu ulepszania produktu. Codzienne raportowanie...
specjalista mid / junior umowa agencyjna tymczasowa/dodatkowa / część etatu
13 dni
Leć z nami i zarób dodatkową kasę! Pracujesz na etacie, ale chcesz dorobić do swojej obecnej pensji? Jesteś emerytem i szukasz możliwości dodatkowego zarobku? Chcesz samodzielnie decydować o tym kiedy i ile pracujesz? Świetnie! Zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu doradców klienta!
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
13 dni
Opis stanowiska pracy / zadania: Obsługa klienta w zakresie Giełdy Papierów Wartościowych, obligacji oraz Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych. Kompleksowe oferowanie produktów Domu Maklerskiego (klienci B2C i B2B). Pozyskiwanie klientów. Wymagania: Minimum rok doświadczenia w handlu...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków współpracy; Doradztwo techniczne w zakresie doboru rozwiązań HVAC; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad obecnymi klientami na rynku niemieckim; Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków współpracy; Doradztwo techniczne w zakresie doboru rozwiązań HVAC; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.