Praca.pl Praca Mazowieckie
Product Group Manager

Praca Product Group Manager mazowieckie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

    Over Group   mazowieckie    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, merytorycznie opracowywać...
  • Specjalista ds. Produktu

    Paweł Witak   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Współpraca z działem graficznym w przygotowywaniu zdjęć i wizualizacji produktów. Projektowanie wzorów opakowań oraz instrukcji obsługi. Opracowywanie etykiet produktowych i kodów EAN. Przygotowywanie informacji o produktach oraz pozyskiwanie certyfikatów. Prowadzenie szkoleń...
  • Product Specialist 

    Paweł Witak   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Przygotowywanie zdjęć i wizualizacji produktów przy współpracy z działem graficznym Projektowanie wzorów opakowań i instrukcji obsługi Opracowywanie etykiet produktowych i kodów EAN Przygotowywanie informacji o wdrażanych produktach Pozyskiwanie certyfikatów i zastrzeganie wzorów...
  • Product Manager w branży produktów dla zwierząt

    Over Group   mazowieckie    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, merytorycznie opracowywać...