Zakres obowiązków: Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i socjalnych hali magazynowej; Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych; Utrzymanie porządku na terenie obiektu;
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie biura,sal konferencyjnych,kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Bieżące usuwanie zabrudzeń z przeszkleń; Codzienne opróżnianie koszy;
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie biura, kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
pracownik fizyczny umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie biura,sal konferencyjnych, kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie część etatu
4 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni, biur, części wspólnych Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego zgodne z harmonogramem prac
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie biura, kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
Do Twoich zadań będzie należało: Maszynowe mycie hali; Bieżące utrzymanie terenów zewnętrznych wokół biurowca z użyciem kosiarek oraz podkaszarek; Odśnieżanie w okresie zimowym, zamiatanie; Dbanie o czystość toalet; Zbieranie śmieci;
Zadania: Utrzymanie czystości w obiekcie, Sprzątanie biur, stołówek, toalet, hali, Opróżnianie koszy. Oczekujemy: Chęci do podjęcia pracy na stałe, Nie wymagamy doświadczenia, nauczymy wszystkiego.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac; Wdrażanie nowych pracowników; Wsparcie brygadzisty zmiany wieczornej w razie potrzeby; Raportowanie do managera wykonanych zadań, usterek; Nadzór nad chemią i higieną, raportowanie zużycia; Dbanie o ciągłość usługi - organizowanie zastępstw;...