Ramirent S.A.Grudziądz, ul. Paderewskiego 119
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych; Sprawdzanie stanu technicznego; Obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn; Dbałość o stan wizualny maszyn; Uzupełnianie dokumentacji;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Dołącz do naszego zespołu jako Doradca techniczny i bądź częścią naszego dynamicznie rozwijającego się przedsiębiorstwa! Zakres obowiązków: Analiza i dobór rozwiązań pompowych. Tworzenie ofert technicznych. Wsparcie innych działów, zwłaszcza handlowego. Projektowanie i rozwój...
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy; Osiąganie ustalonych celów sprzedaży; Zarządzanie zespołem; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Utrzymanie standardów prezentacji produktów; Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Opis stanowiska: Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie raportów wewnętrznych;
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu. Stosowanie...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów), Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu, Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
11 dni
Twoje zadania: Bezpośrednia sprzedaż i promocja naszych produktów. Opieka nad obecnymi klientami w przydzielonym regionie. Tworzenie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Skuteczne wprowadzanie na rynek nowych produktów.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Bieżące doradztwo i obsługa klientów w zakresie doboru rozwiązań z branży elektrycznej; Realizacja planów sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z istniejącą bazą klientów; Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji...
Opis stanowiska: Realizacja planów sprzedażowych i dbałość o atrakcyjność ekspozycji. Obsługa promocji i zachowanie pełnego asortymentu produktów. Współpraca i budowanie trwałych relacji z klientami. Analiza działań konkurencji i monitorowanie rynku.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
Zakres Obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy. Administracja kasą fiskalną. Zarządzanie ekspozycją produktów i monitorowanie ich świeżości.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
12 dni
Opis stanowiska: Dołącz do zespołu Top Drive jako Pracownik Restauracji! Twoim zadaniem będzie: Kompleksowa obsługa klientów. Przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami. Dbałość o czystość na stanowisku pracy. Obsługa kasy fiskalnej.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów angielskojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...