Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań: Realizacja indywidualnych budżetów sprzedażowych dla wskazanych produktów DB Schenker, Proaktywne pozyskiwanie Klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u Klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dopasowanych do ich potrzeb, Proaktywny...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Job description: Set-up trading flow from a scratch; Market research, develop new clients; Personal PnL calculation, Logistics and performance control; Control of payment by the clients;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży odpowiedzialna będzie za: Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie dokumentacji handlowej. Współpracę z klientami zagranicznymi. Współpracę z przełożonymi w celu realizacji planów sprzedaży. Przygotowywanie danych, raportów sprzedażowych.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż usług wynajmu specjalistycznych narzędzi budowlanych na rynku polskim i niemieckim, Koordynowanie i zarządzanie najmem narzędzi między klientem (wewnętrznym i zewnętrznym), Ewidencjonowanie zasobów magazynowych, Koordynowanie floty samochodowej,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
POSZUKUJEMY Pracowników: Zmotywowanych, lubiących pracę z klientem. Samodzielnych w działaniu, nastawionych na sukces. Doświadczenie pracy w branży będzie dodatkowym atutem.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
G8 S.A.Bielsko-Biała, C.H. Auchan
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Co oferujemy? Przyjazne miejsce pracy w modowym świecie premium; Szybki proces rekrutacyjny, bez sztywnych zasad; Elastyczne godziny pracy dopasowane do Twojego życia; Możliwość rozwoju i szkoleń w strukturach firmy; Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie podczas okresu próbnego (28,10 zł...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
4 dni
Zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie kontaktów z firmami – kontakt telefoniczny, w celu znalezienia nowych możliwości współpracy i dbanie o dobre relacje z obecnymi i klientami. Prowadzenie rozmów handlowych – samodzielne negocjacje z Klientami, aby uzgodnić warunki współpracy....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....