Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp. aktywna sprzedaż produktów; monitorowanie terminów przydatności do spożycia; dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Opracowywanie szczegółowych kosztorysów i ofert dla inwestycji firmy. Prowadzenie i aktualizacja bazy zamówień, monitoring i analiza zmian w zamówieniach. Zarządzanie procesem ofertowym od analizy dokumentacji do finalizacji umów. Analiza dokumentacji projektowej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Wyszukiwanie najlepszych dostawców z uwzględnieniem ceny i warunków dostaw; Udział w kontraktacjach i selekcji nowych kolekcji; Budowanie oraz utrzymanie relacji z dostawcami; Zarządzanie zamówieniami i harmonogramami dostaw; Realizacja kompleksowego procesu zakupowego;...
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
Ramirent S.A.Grudziądz, ul. Paderewskiego 119
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych do/od klienta wraz ze sprawdzaniem ich stanu technicznego; Aktywna obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn, a także dbałość o ich stan wizualny; Dbałość o prawidłowy obieg oraz wypełnianie dokumentacji;
Ramirent S.A.Poznań, ul. Głogowska 267
praca mobilna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od...
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Poznan i woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż w terenie na lokalnym rynku oraz zarządzanie oddziałem; Wynajem sprzętu budowlanego i koordynowanie procesu wynajmu (doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów) Kompleksowa obsługa...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
specjalista mid / junior umowa agencyjna tymczasowa/dodatkowa / część etatu
8 dni
Leć z nami i zarób dodatkową kasę! Pracujesz na etacie, ale chcesz dorobić do swojej obecnej pensji? Jesteś emerytem i szukasz możliwości dodatkowego zarobku? Chcesz samodzielnie decydować o tym kiedy i ile pracujesz? Świetnie! Zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu doradców klienta!
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: sprzedaż produktów chemicznych, rolniczych, spożywczych, mikroelementów i dodatków paszowych, białek, aminokwasów do produkcji pasz do żywienia
Twoja misja W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż, organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu. Zadbasz o zapewnienie...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Opis stanowiska: Obsługa klienta przy kasie oraz na terenie sklepu. Utrzymywanie właściwej prezentacji produktów. Rozładunek dostaw i uzupełnianie zapasów na półkach. Aktualizacja i kontrola cen produktów. Utrzymanie czystości i porządku w sklepie.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twoje zadania: Budowanie trwałych relacji z klientami, Realizacja założonych celów sprzedażowych, Prowadzenie negocjacji handlowych, Dostosowywanie ofert do potrzeb klientów, Analizowanie trendów rynkowych, Zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień.
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...