Opis stanowiska: Realizacja planów sprzedażowych i dbałość o atrakcyjność ekspozycji. Obsługa promocji i zachowanie pełnego asortymentu produktów. Współpraca i budowanie trwałych relacji z klientami. Analiza działań konkurencji i monitorowanie rynku.
Opis stanowiska: Obsługa połączeń przychodzących dla Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne...
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Wymagania: Lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy; Potrafisz słuchać i rozpoznawać potrzeby klienta; znasz język polski (mile widziany angielski) Potrafisz obsługiwać komputer; Chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także w 2 weekendy w miesiącu)...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
Zakres Obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy. Administracja kasą fiskalną. Zarządzanie ekspozycją produktów i monitorowanie ich świeżości.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
9 dni
Opis stanowiska: Dołącz do zespołu Top Drive jako Pracownik Restauracji! Twoim zadaniem będzie: Kompleksowa obsługa klientów. Przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami. Dbałość o czystość na stanowisku pracy. Obsługa kasy fiskalnej.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów angielskojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Ramirent S.A.Grudziądz, ul. Paderewskiego 119
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
9 dni
Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych do/od klienta wraz ze sprawdzaniem ich stanu technicznego; Aktywna obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn, a także dbałość o ich stan wizualny; Dbałość o prawidłowy obieg oraz wypełnianie dokumentacji;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Twoje zadania: Budowanie trwałych relacji z klientami, Realizacja założonych celów sprzedażowych, Prowadzenie negocjacji handlowych, Dostosowywanie ofert do potrzeb klientów, Analizowanie trendów rynkowych, Zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień.
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.