umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 700 - 7 600 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Czym się zajmiesz? Będziesz umawiać i prowadzić rozmowy online z osobami, które chcą uczyć się w „The Point”. Przedstawisz naszą ofertę edukacyjną w szkołach – na spotkaniach z dyrekcją i społecznością szkolną. Pomożesz nam budować relacje z uczniami, rodzicami i...
specjalista junior / mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito). Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień. Współudział w tworzeniu oraz...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Główne obowiązki: Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy w powierzonym terenie Działalność zgodna ze standardami firmy Oczekujemy: Wykształcenie średnie lub wyższe Doświadczenie w sprzedaży...
specjalista (mid) umowa o pracę 6 115 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Stały kontakt z firmami zaopatrzeniowymi, wycena produktów, przygotowywanie ofert; Realizowanie dostaw do klientów końcowych, ustalanie warunków dostaw; Zapewnienie terminowości dostaw;
specjalista (mid) umowa o pracę tymczasową pełny etat
3 dni
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko- oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów; Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami firmy; Opieka posprzedażowa nad klientami Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną; Wymagania:...
Zadania, które dla Ciebie mamy: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie swojej bazy; Obsługa klienta w zakresie sprzedaży części i akcesoriów do pojazdów; Monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych; Przygotowywanie ofert handlowych; Budowanie relacji z klientami...
Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Przygotowanie i prowadzenie ekonomicznie uzasadnionej sprzedaży nieruchomości; Analizowanie lokalnych rynków nieruchomości oraz współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi i agencjami nieruchomości w celu wyboru optymalnej dla danej nieruchomości...
Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie kontaktu z naszymi dostawcami z Azji oraz pozyskiwanie nowych dostawców. Do zadań będzie należało również realizowanie zamówień oraz negocjacje cenowe a także uczestnictwo w targach zagranicznych.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa rynku na podległym terenie. Realizacja powierzonych planów i zadań zgodnie ze strategią firmy. Rozwój rynku i aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Bieżące analizowanie i monitorowanie rynku w branży budowlanej. Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych.
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Twoje zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (Segment Urządzeń Higienicznych), Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań: Realizacja indywidualnych budżetów sprzedażowych dla wskazanych produktów DB Schenker, Proaktywne pozyskiwanie Klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u Klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dopasowanych do ich potrzeb, Proaktywny...