Twój zakres obowiązków: Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozmów przychodzących, poznanie i obsługa wewnętrznych systemów.
Twoje zadania: Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów dużej firmy telekomunikacyjnej, Prowadzenie korespondencji z Klientami, Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania w sprawach technicznych, Telefoniczna sprzedaż produktów: dobranie najlepszej oferty,...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy; rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek oraz ewentualnymi reklamacjami...
Twoje Zadania: Budowanie relacji z klientami i profesjonalne doradztwo w zakresie oferty Vectry. Dopasowywanie usług do potrzeb klienta i wspieranie ich na każdym etapie. Praca z pasją i zaangażowaniem, aby każdy klient poczuł się doceniony. Nasze Oczekiwania: Pozytywne nastawienie i...
Miejsce pracy: Opole ul. Oleska (jest możliwość podjęcia pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym ok. 3-4 tygodni) Główne zadania: analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa, negocjowanie warunków, utrzymywanie...
Główne zadania: Analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, Sprzedaż produktów i usług, Negocjowanie warunków, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Benefit Systems S.A.Warszawa, Wola, plac Europejski 2
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków W naszym zespole będziesz odpowiadać za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta; Twoimi codziennymi zadaniami będą kontakty mailowe i telefoniczne z klientami, spotkania z nimi, badanie...
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wspieranie działań sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych i krajowych; mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta; sporządzanie ofert handlowych;...
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli:...
Twoje zadania: Telefoniczna obsługa klientów, Badanie potrzeb klientów, przygotowanie najlepszej oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę tymczasowa/dodatkowa / część etatu 30,00 zł brutto/godz.
7 dni
Obowiązki: Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych według ustalonego scenariusza, Weryfikacja danych i kryteriów potencjalnych uczestników, Prezentacja oferty Badań Panelowych, Wysyłanie informacji i umów e-mailowo/sms-owo (opcjonalnie).
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 669 - 6 194 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 dni
ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
doradztwo i sprzedaż produktów i usług firmy istniejącym i nowym klientom; prowadzenie bazy danych przydzielonych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientami rozpatrywanie reklamacji i przedstawianie propozycji rozwiązania zaistniałych sytuacji; wdrażanie działań mających na...
Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obowiązki: Kontaktowanie się telefonicznie z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
12 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
Twoje zadania: Obsługa umów leasingowych po ich aktywacji; Wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; Aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; Wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami – empatia i troska to podstawa!...