Praca.pl Praca
Konsultant infolinii obslugowej

Praca Konsultant infolinii obslugowej

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co oferujemy? Umowa zlecenie; Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00; Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej; Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z...
  • Konsultant / Konsultantka Sprzedaży Telefonicznej

    Aventus Group Sp. z o.o.   Białystok, 1000-lecia Państwa Polskiego 6    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 7 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych; Obsługa klientów infolinii Realizacja celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Budowanie dobrego wizerunku firmy;
  •  
  • Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych). Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące). Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję. Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom. Idealny kandydat/kandydatka: Jest osobą...
  • Konsultant / Konsultantka Contact Center (Infolinia Sprzedażowa)

    Aventus Group Sp. z o.o.   Białystok, 1000-lecia Państwa Polskiego 6    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 7 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Sprzedaż produktów finansowych (baza ciepła). Profesjonalna obsługa klientów z linii przychodzącej i wychodzącej. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów.