Praca.pl Praca
konsultant ds telefonicznej obslugi klienta ubezpieczenia

Praca konsultant ds telefonicznej obslugi klienta ubezpieczenia

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    4Life Direct sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 12 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Prowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami B2C; Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi firmy; Utrzymywanie kontaktu z klientem zgodnie z naszymi standardami; Kontakt posprzedażowy – do momentu pierwszej płatności (dalszym procesem...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Obsługa infolinii telefonicznej w celu udzielania wyczerpujących informacji o ofercie ubezpieczeniowej naszego partnera. Prowadzenie korespondencji pisemnej z klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów. Sprzedaż i promocja...
  • Konsultant telefoniczny ds. sprzedaży

    4Life Direct sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 12 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów sprzedażowych przez telefon z klientami indywidualnymi. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Utrzymywanie standardów obsługi klienta. Kontakt posprzedażowy aż do pierwszej transakcji. Wymagania: Zainteresowanie pracą w sprzedaży i obsłudze...
  • Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży w Call center

    4Life Direct sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 12 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami indywidualnymi (B2C) przez telefon. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Utrzymywanie standardów obsługi klienta firmy. Zarządzanie kontaktem posprzedażowym do momentu pierwszej transakcji. Wymagania: Zainteresowanie...