pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
6 dni
Twój zakres obowiązków przyuczenie do pomocy i praca na stanowisku mięso-wędliny, zapewnienie uprzejmej obsługi klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, zadbanie o higienę i estetykę na stanowisku pracy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, obsługę stanowiska kasowego wraz z...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu
13 godz.
Twoje zadania: Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Budowanie i rozwijanie relacji z partnerami oraz ich obsługa na najwyższym poziomie. Śledzenie trendów rynkowych i adaptacja strategii sprzedażowej. Współpraca z zespołem HR w celu zapewnienia klientom...
Zadania na stanowisku: Sprzedaż specjalistycznych produktów medycznych w szpitalach na wyznaczonym terenie, Osiąganie celów sprzedażowych, Organizacja szkoleń i prezentacji dla kadry medycznej, Udział w branżowych konferencjach i zjazdach jako przedstawiciel firmy.
Over GroupŁódź, Polesie, Blisko ogrodu zoologicznego
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 300 - 7 000 zł brutto/mies.
14 godz.
Zadania: Nie tylko handlowiec stacjonarny, ale i doradca - bądź specjalistą w swojej dziedzinie i zdobywaj uznanie Klientów poprzez zrozumienie, profesjonalne wsparcie i odpowiedź na jego potrzeby. Będziesz sprzedawać cenione przez Klientów preparaty pielęgnacyjne i mineralno-witaminowe dla...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
POSZUKUJEMY Pracowników: Zmotywowanych, lubiących pracę z klientem. Samodzielnych w działaniu, nastawionych na sukces. Doświadczenie pracy w branży będzie dodatkowym atutem.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Realizacja procesu obsługi szkód majątkowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
G8 S.A.Bielsko-Biała, C.H. Auchan
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Co oferujemy? Przyjazne miejsce pracy w modowym świecie premium; Szybki proces rekrutacyjny, bez sztywnych zasad; Elastyczne godziny pracy dopasowane do Twojego życia; Możliwość rozwoju i szkoleń w strukturach firmy; Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie podczas okresu próbnego (28,10 zł...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
15 godz.
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
15 godz.
Zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie kontaktów z firmami – kontakt telefoniczny, w celu znalezienia nowych możliwości współpracy i dbanie o dobre relacje z obecnymi i klientami. Prowadzenie rozmów handlowych – samodzielne negocjacje z Klientami, aby uzgodnić warunki współpracy....