Praca.pl Praca Mazowieckie Radom
Kierownik Lokalu Gastronomicznego

Praca Kierownik Lokalu Gastronomicznego Radom najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Kierownik Lokalu Gastronomicznego mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Managera Restauracji

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siedlce, ul. Armii Krajowej 5    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje główne zadania: efektywne zarządzanie restauracją oraz podległym personelem we współpracy z Managerem Restauracji; zapewnienie pełnej satysfakcji obsługiwanych Gości poprzez dostarczanie produktów i usług najwyższej jakości; prowadzenie cyklicznych szkoleń z zakresu obsługi...
  • Kierownik Restauracji Hotelu

    CFI Hotels Group   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / kierownik/koordynator  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości przygotowywanych dań (a la carte, bufety, obsługa imprez) Zarządzanie zaopatrzeniem: od planowania do zabezpieczenia towarów; Opracowanie nowego menu co pół roku; Organizacja pracy zespołu kuchni i nadzorowanie działania kuchni; Współpraca...
  • Zastępca managera restauracji

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siedlce, ul. Armii Krajowej 5    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zadania: Zarządzanie restauracją i personelem; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów; Organizacja szkoleń dla personelu; Współpraca z Managerem Restauracji i Szefem Kuchni;
  • Kierownik Lokalu Gastronomicznego

    Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.   Julinek, k. Leszna    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę
    13 dni
    Zadania: Zarządzanie zespołem: wspieranie, motywacja, wyznaczanie celów. Optymalizacja kosztów: zarządzanie budżetem, poszukiwanie oszczędności. Kontrola jakości: utrzymanie wysokich standardów obsługi. Zadowolenie klientów i personelu: kreowanie pozytywnych doświadczeń. Zarządzanie...