Praca.pl Praca Śląskie Ustroń
Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

Praca Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager Ustroń

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   śląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl   śląskie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
  •  
  • Product Manager w branży produktów dla zwierząt

    Over Group   śląskie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: Opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, Wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, Merytorycznie opracowywać...

Praca Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager śląskie najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Marketingu

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie zespołem; obszar brandingu, PR oraz trade marketingu w organizacji; opracowanie i wdrożenie architektury marek; współtworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji marketingowej; planowanie i zarządzanie budżetem mediowym oraz trade...