Praca.pl Praca Wielkopolskie Kępno
Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Praca Inżynier ds. Wsparcia Technicznego Kępno

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Inżynier wdrożeń

    NetWorkS! sp. z o.o.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Cała Polska nr ref: CTO-ODS-KAT-PMGT Opis zadań na stanowisku: Przygotowanie wytycznych i warunków technicznych dla instalacji łaczy na potrzeby kluczowych klientów operatora TMPL Realizacja i przygotowanie projektu w graficznych programach AUTOCAD na bazie dostępnych projektów...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Interhandler Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Odbywanie szkoleń technicznych...
  •  
  • Technik - Demonstrator

    Agrihandler Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowanie maszyn do demonstracji / pokazu Demonstrowanie z obsługą techniczną maszyn u klienta, udzielanie informacji o maszynie Uruchomienia i przekazanie nowo sprzedanych maszyn Szkolenia produktowo-techniczne dla dealerów Nadzór nad zabezpieczeniem maszyn...

Praca Inżynier ds. Wsparcia Technicznego wielkopolskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...