specjalista mid / junior umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: masz doświadczenie? Super! nie masz doświadczenia? Też Super! prowadzisz swoją działalność? Super! nie prowadzisz działalności? Też Super! lubisz kontakt z ludźmi? od razu wiesz z kim porozmawiać o świetnej inwestycji i lokacie kapitału? masz znajomych za granicą,...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Organizowanie pokazów, prezentacja zabiegów oraz sprzedaż urządzeń kosmetycznych w tym oczyszczania wodorowego, INNARI HTP, FRIZMI oraz LASER’IQ) w klinikach dermatologicznych i hotelach ze strefami SPA. Sprzedaż produktów, tworzenie ofert handlowych oraz...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Opis stanowiska: opracowywanie ofert handlowych w systemie CRM; analiza cen i przestrzeganie polityki cenowej na rynku; koordynacja uzgodnień między działowych dotyczących opracowywanych ofert; przygotowywanie kalkulacji cenowych projektów, ofert, porównań cenników oraz zamówień;...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Czym będziesz się zajmować? Organizacja sprzedaży załadunku (obsługa terminala wagowego, systemów sprzedażowych, obsługa klienta). Codzienne raportowanie dokumentów wagowych. Archiwizacja dokumentacji wagowych. Prowadzenie prac biurowych. Współpraca z działami Logistyki i Planowania...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Dostosowywanie oferty produktowej do indywidualnych potrzeb klientów. Kompleksowa obsługa klienta, włączając w to rekomendowanie akcesoriów i usług dodatkowych. Prowadzenie profesjonalnych rozmów sprzedażowych. Zarządzanie ekspozycją towarów i utrzymanie porządku na miejscu pracy.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
4 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
pracownik fizyczny umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
kierownik/koordynator kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych w porozumieniu z przełożonym; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
PKO Bank PolskiProszowice, Reja 3
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...