Ramirent S.A.Grudziądz, ul. Paderewskiego 119
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
9 dni
Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych; Sprawdzanie stanu technicznego; Obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn; Dbałość o stan wizualny maszyn; Uzupełnianie dokumentacji;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Dołącz do naszego zespołu jako Doradca techniczny i bądź częścią naszego dynamicznie rozwijającego się przedsiębiorstwa! Zakres obowiązków: Analiza i dobór rozwiązań pompowych. Tworzenie ofert technicznych. Wsparcie innych działów, zwłaszcza handlowego. Projektowanie i rozwój...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy; Osiąganie ustalonych celów sprzedaży; Zarządzanie zespołem; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Utrzymanie standardów prezentacji produktów; Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Opis stanowiska: Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie raportów wewnętrznych;
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
10 dni
Twoje zadania: Bezpośrednia sprzedaż i promocja naszych produktów. Opieka nad obecnymi klientami w przydzielonym regionie. Tworzenie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Skuteczne wprowadzanie na rynek nowych produktów.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Bieżące doradztwo i obsługa klientów w zakresie doboru rozwiązań z branży elektrycznej; Realizacja planów sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z istniejącą bazą klientów; Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji...
Opis stanowiska: Realizacja planów sprzedażowych i dbałość o atrakcyjność ekspozycji. Obsługa promocji i zachowanie pełnego asortymentu produktów. Współpraca i budowanie trwałych relacji z klientami. Analiza działań konkurencji i monitorowanie rynku.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów angielskojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...