specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 28 000 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki: Sprzedaż kompleksowego produktu na rynku branży OZE (PV, Aee, Energia elektryczna, KMb) Aktywne pozyskiwanie klientów oraz praca na spotkaniach umówionych przez Dział Wsparcia Sprzedaży; Obsługa klientów biznesowych; Budowanie własnego zespołu regionalnego Zarządzanie...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa klientów w zakresie transportu międzynarodowego (region Włochy) bezpośrednia współpraca z przewoźnikami i klientami w zakresie obsługiwanych zleceń; monitoring obsługiwanych zleceń, nadzór nad podwykonawcami; dbanie o wysoką jakość i...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 300 zł brutto/mies.
7 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? dbanie o kompleksową obsługę naszych klientów; kontrola i przyjmowanie zwrotu towarów w kasach; pomoc w rozliczeniach, zabezpieczeniach środków finansowych i dokumentów firmowych.
pracownik fizyczny umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów gastronomicznych (kanapki, dania obiadowe) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Praca na terenie Wodzisławia Śląskiego, Rybnika i Jastrzębia Zdrój;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Zakres obowiązków: Opracowywanie szczegółowych kosztorysów i ofert dla inwestycji firmy. Prowadzenie i aktualizacja bazy zamówień, monitoring i analiza zmian w zamówieniach. Zarządzanie procesem ofertowym od analizy dokumentacji do finalizacji umów. Analiza dokumentacji projektowej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Wyszukiwanie najlepszych dostawców z uwzględnieniem ceny i warunków dostaw; Udział w kontraktacjach i selekcji nowych kolekcji; Budowanie oraz utrzymanie relacji z dostawcami; Zarządzanie zamówieniami i harmonogramami dostaw; Realizacja kompleksowego procesu zakupowego;...
Ramirent S.A.Grudziądz, ul. Paderewskiego 119
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych do/od klienta wraz ze sprawdzaniem ich stanu technicznego; Aktywna obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn, a także dbałość o ich stan wizualny; Dbałość o prawidłowy obieg oraz wypełnianie dokumentacji;
Ramirent S.A.Poznań, ul. Głogowska 267
praca mobilna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od...
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Poznan i woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż w terenie na lokalnym rynku oraz zarządzanie oddziałem; Wynajem sprzętu budowlanego i koordynowanie procesu wynajmu (doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów) Kompleksowa obsługa...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
Dołącz do nas jeśli: łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, lubisz pracę zespołową i wiesz, że zgrany Zespół jest kluczem do sukcesu, angażujesz się w powierzone obowiązki.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twoje zadania: Budowanie trwałych relacji z klientami, Realizacja założonych celów sprzedażowych, Prowadzenie negocjacji handlowych, Dostosowywanie ofert do potrzeb klientów, Analizowanie trendów rynkowych, Zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień.
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...