specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU w Oddziale i w terenie; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami ze stabilnej bazy Oddziału;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, Organizowanie wysyłek części, Obsługę klientów na całym świecie - pomoc w doborze właściwych części zamiennych; Współpraca z działem handlowym, Współpraca z magazynem w celu zapewnienia płynnej realizacji dostaw oraz...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
10 dni
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych dealerów i punktów handlowych na terenie kraju. Wspieranie procesów sprzedaży bezpośredniej u dealerów przez prezentacje produktu i pomoc w negocjacjach. Analiza sprzedaży i pracy dealerów. Przegląd i analiza konkurencyjności produktów na...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Chęć rozwoju zawodowego. Zdolność do bardzo dobrej samoorganizacji pracy. Kreatywne myślenie zorientowane na szukanie optymalnych rozwiązań. Wysokie zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych. Czynne prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność (praca stacjonarna +...
specjalista junior / mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B 6 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o...
specjalista mid / junior umowa agencyjna tymczasowa/dodatkowa / część etatu
11 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w ich domach według ustalonego planu; Zawieranie umów z nowymi klientami; Inkasowanie wpłat od klientów; Dołącz do naszego zespołu i podnieś swoje dochody! Szukasz możliwości zarobkowania obok etatu? Jesteś emerytem i myślisz o dodatkowych...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Turcja
Zakres obowiązków: Opieka nad klientami w trakcie pobytu; Organizacja i sprzedaż wycieczek fakultatywnych; Powitanie klientów na lotnisku; Prowadzenie spotkań informacyjnych i transferów;
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Opis stanowiska: Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie raportów wewnętrznych;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
13 dni
Twoje zadania: Bezpośrednia sprzedaż i promocja naszych produktów. Opieka nad obecnymi klientami w przydzielonym regionie. Tworzenie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Skuteczne wprowadzanie na rynek nowych produktów.
Opis stanowiska: Realizacja planów sprzedażowych i dbałość o atrakcyjność ekspozycji. Obsługa promocji i zachowanie pełnego asortymentu produktów. Współpraca i budowanie trwałych relacji z klientami. Analiza działań konkurencji i monitorowanie rynku.
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...