Praca Fakturzystka Legnica najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Fakturzystka dolnośląskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Invimed   Wrocław, ul. Dąbrowskiego 44​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z prawidłowym rozliczeniem dofinansowań do procedur zapłodnień pozaustrojowego ze środków publicznych ​ zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz terminami, weryfikacja dokumentacji, kosztów poszczególnych procedur medycznych oraz...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Księgowym / Młodsza Księgowa / Księgowa

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka ds. rozliczeń finansowych

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: Kontrolowanie dokumentacji, Wprowadzanie danych do systemu, Organizowanie terminowych płatności, Tworzenie zestawień wewnętrznych, Zarządzanie dokumentacją (przechowywanie, archiwizowanie), Pomoc w codziennych obowiązkach działu księgowości.