specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
specjalista (mid) umowa o pracę 6 115 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Stały kontakt z firmami zaopatrzeniowymi, wycena produktów, przygotowywanie ofert; Realizowanie dostaw do klientów końcowych, ustalanie warunków dostaw; Zapewnienie terminowości dostaw;
Zadania, które dla Ciebie mamy: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie swojej bazy; Obsługa klienta w zakresie sprzedaży części i akcesoriów do pojazdów; Monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych; Przygotowywanie ofert handlowych; Budowanie relacji z klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
2 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów przy okazji wizyt na imprezach targowych itp. w zakresie odzieży jednorazowej BHP i rękawic jednorazowych; Po pozyskaniu kontaktu będziesz...
Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie kontaktu z naszymi dostawcami z Azji oraz pozyskiwanie nowych dostawców. Do zadań będzie należało również realizowanie zamówień oraz negocjacje cenowe a także uczestnictwo w targach zagranicznych.
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie osób darczyńskich na ulicach polskich miast, czyli przekonywanie osób do zgody na regularne wsparcie finansowe Fundacji Greenpeace Polska przeprowadzanie rozmów na temat naszych kampanii; aktywna praca na rzecz budowania zielonego ruchu opartego na ludziach;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa rynku na podległym terenie. Realizacja powierzonych planów i zadań zgodnie ze strategią firmy. Rozwój rynku i aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Bieżące analizowanie i monitorowanie rynku w branży budowlanej. Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych.
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...