Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
PHZ Baltona S.A.Warszawa, Włochy, Lotnisko Chopina
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klienta zgodnie ze standardami Baltony i marek premium. Aktywne promowanie i sprzedaż produktów P&C marek premium (Dior, Bulgari, Estee Lauder, Eris). Utrzymywanie wizerunku marek zgodnie z przyjętą filozofią. Dbanie o zachowanie najwyższych standardów...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
FIRMA DEWELOPERSKA ZATRUDNI OSOBĘ DO PRACY NA STANOWISKU SPRZEDAWCA NIERUCHOMOŚCI. PODSTAWA +PROWIZJA. Twój zakres obowiązków: pośrednictwo w transakcjach sprzedaży domów i mieszkań; prowadzenie marketingu nieruchomości zgodnie z indywidualną strategią, przygotowywanie profesjonalnych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
ConcentrixWarszawa, Aleja Solidarności 171
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
ConcentrixWarszawa, Aleja Solidarności 171
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 550 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
ConcentrixWarszawa, Aleja Solidarności 171
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 750 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
POSZUKUJEMY Pracowników: Zmotywowanych, lubiących pracę z klientem. Samodzielnych w działaniu, nastawionych na sukces. Doświadczenie pracy w branży będzie dodatkowym atutem.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
4 dni
Zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie kontaktów z firmami – kontakt telefoniczny, w celu znalezienia nowych możliwości współpracy i dbanie o dobre relacje z obecnymi i klientami. Prowadzenie rozmów handlowych – samodzielne negocjacje z Klientami, aby uzgodnić warunki współpracy....
Praca od poniedziałku do piątku. Możliwość wyboru godzin pracy pomiędzy 10.30 a 20.30 - pełny lub niepełny etat. Stawka godzinowa - 31 PLN brutto za godzinę z możliwością podwyżki po 3 miesiącach pracy.
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia;
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp. aktywna sprzedaż produktów; monitorowanie terminów przydatności do spożycia; dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy;