Ramirent S.A.Poznań, ul. Głogowska 267
praca mobilna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od...
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Poznan i woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż w terenie na lokalnym rynku oraz zarządzanie oddziałem; Wynajem sprzętu budowlanego i koordynowanie procesu wynajmu (doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów) Kompleksowa obsługa...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
Twoja misja W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż, organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu. Zadbasz o zapewnienie...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
Opis stanowiska: Obsługa klienta przy kasie oraz na terenie sklepu. Utrzymywanie właściwej prezentacji produktów. Rozładunek dostaw i uzupełnianie zapasów na półkach. Aktualizacja i kontrola cen produktów. Utrzymanie czystości i porządku w sklepie.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Twoje zadania: Budowanie trwałych relacji z klientami, Realizacja założonych celów sprzedażowych, Prowadzenie negocjacji handlowych, Dostosowywanie ofert do potrzeb klientów, Analizowanie trendów rynkowych, Zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień.
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Komunikacja z klientami przez telefon, czat oraz e-mail, obsługa rozmów przychodzących i wychodzących. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów. Zarządzanie wrażliwymi danymi klientów w sposób profesjonalny i poufny. Współpraca z zespołem pełnych pasji profesjonalistów.
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Szukamy energicznych , pracowitych osób które chcą się rozwijać i pracować w nowo otwieranym sklepie. Jeśli masz doświadczenie i chęci do pracy - dołącz do nas!
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
10 dni
Obowiązki: Wspieranie Kierownika w monitorowaniu standardów obsługi i zatowarowania, Realizacja celów sprzedażowych sklepu, Koordynacja zamówień, Udział w inwentaryzacjach, Wsparcie zespołu sklepowego.
specjalista mid / junior / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zadania: współpraca z działem sprzedaży oraz działem operacyjnym w zakresie pozyskiwania lokalizacji pod dzierżawę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz sprzedaży stacji pozyskiwanie gruntów pod dzierżawę kontakt z klientami; prowadzenie negocjacji; przygotowywanie ofert;