Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz wyzwania, a także dbasz o realizację celów...
pracownik fizyczny umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów gastronomicznych (kanapki, dania obiadowe) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Praca na terenie Wodzisławia Śląskiego, Rybnika i Jastrzębia Zdrój;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
Główne zadania na stanowisku: prowadzenie projektów dla klientów sektora przemysłowego; przygotowanie oraz wdrożenie rozwiązań w oparciu o produkty oraz usługi pochodzące z oferty Sonepar; zapewnienie doradztwa technicznego dla klientów oraz dla oddziałów Sonepar na terenie województw:...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Wyszukiwanie najlepszych dostawców z uwzględnieniem ceny i warunków dostaw; Udział w kontraktacjach i selekcji nowych kolekcji; Budowanie oraz utrzymanie relacji z dostawcami; Zarządzanie zamówieniami i harmonogramami dostaw; Realizacja kompleksowego procesu zakupowego;...
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
Zakres Obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy. Administracja kasą fiskalną. Zarządzanie ekspozycją produktów i monitorowanie ich świeżości.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Dołącz do zespołu Top Drive jako Pracownik Restauracji! Twoim zadaniem będzie: Kompleksowa obsługa klientów. Przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami. Dbałość o czystość na stanowisku pracy. Obsługa kasy fiskalnej.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów angielskojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Ramirent S.A.Grudziądz, ul. Paderewskiego 119
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych do/od klienta wraz ze sprawdzaniem ich stanu technicznego; Aktywna obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn, a także dbałość o ich stan wizualny; Dbałość o prawidłowy obieg oraz wypełnianie dokumentacji;
Ramirent S.A.Poznań, ul. Głogowska 267
praca mobilna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od...
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Poznan i woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż w terenie na lokalnym rynku oraz zarządzanie oddziałem; Wynajem sprzętu budowlanego i koordynowanie procesu wynajmu (doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów) Kompleksowa obsługa...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...