Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Nadzór nad działalnością podległych sklepów i pracowników. Przygotowywanie grafików i kontrola czasu pracy. Kontrola zamówień i inwentaryzacji wykonanych przez sklepy. Realizowanie założonych planów sprzedaży. Aktywna praca na sklepach. Kontrola stanu maszyn i...
pracownik fizyczny umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
pracownik fizyczny umowa zlecenie / o pracę pełny etat
7 dni
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia;
Opis stanowiska Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów (praca z lekami RX) Realizowanie zadań i założonych celów sprzedażowych; Planowanie pracy, przygotowywanie analiz i research rynku farmaceutycznego na danym terenie; Utrzymywanie trwałych relacji biznesowych; Aktywny...
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp. aktywna sprzedaż produktów; monitorowanie terminów przydatności do spożycia; dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy;
Zadania, które na Ciebie czekają: Planowanie i realizacja celów sprzedażowych w segmencie beton w podległym regionie (okolice Koszalina oraz Ustronia Morskiego). Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie. Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami. Monitoring podległego rynku...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 28 000 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki: Sprzedaż kompleksowego produktu na rynku branży OZE (PV, Aee, Energia elektryczna, KMb) Aktywne pozyskiwanie klientów oraz praca na spotkaniach umówionych przez Dział Wsparcia Sprzedaży; Obsługa klientów biznesowych; Budowanie własnego zespołu regionalnego Zarządzanie...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
specjalista mid / junior umowa agencyjna tymczasowa/dodatkowa / część etatu
7 dni
Leć z nami i zarób dodatkową kasę! Pracujesz na etacie, ale chcesz dorobić do swojej obecnej pensji? Jesteś emerytem i szukasz możliwości dodatkowego zarobku? Chcesz samodzielnie decydować o tym kiedy i ile pracujesz? Świetnie! Zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu doradców klienta!
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: sprzedaż produktów chemicznych, rolniczych, spożywczych, mikroelementów i dodatków paszowych, białek, aminokwasów do produkcji pasz do żywienia
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Opis stanowiska: Obsługa klienta przy kasie oraz na terenie sklepu. Utrzymywanie właściwej prezentacji produktów. Rozładunek dostaw i uzupełnianie zapasów na półkach. Aktualizacja i kontrola cen produktów. Utrzymanie czystości i porządku w sklepie.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twoje zadania: Budowanie trwałych relacji z klientami, Realizacja założonych celów sprzedażowych, Prowadzenie negocjacji handlowych, Dostosowywanie ofert do potrzeb klientów, Analizowanie trendów rynkowych, Zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień.
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...