kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obowiązki: Kierowanie i nadzorowanie zespołu przedstawicieli handlowych i merchandisingowych; Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży w celu osiągnięcia i przekroczenia celów; Optymalizacja rozmieszczenia produktów, poziomów zapasów i ekspozycji promocyjnych w sklepie; Analizowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obowiązki: Odwiedzanie punktów sprzedaży w danym obszarze/regionie zgodnie z wcześniej ustalonymi dziennymi i tygodniowymi trasami; Odpowiedzialność za wdrożenie wszystkich standardów towarowych FS; Zapewnienie dostępności i widoczności produktów w sklepie – na półkach oraz w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obowiązki: Współpraca z dystrybutorami z różnych obszarów; Otwieranie nowych lokalnych i ogólnokrajowych sieci sklepów w okolicy; Sprzedaż produktów i przekazywanie zamówień do Dystrybutorów; Organizacja i koordynacja akcji promocyjnych u Dystrybutorów i w sklepach; Analiza zmian...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
10 dni
Zakres obowiązków: Opracowywanie szczegółowych kosztorysów i ofert dla inwestycji firmy. Prowadzenie i aktualizacja bazy zamówień, monitoring i analiza zmian w zamówieniach. Zarządzanie procesem ofertowym od analizy dokumentacji do finalizacji umów. Analiza dokumentacji projektowej i...
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
Ramirent S.A.Grudziądz, ul. Paderewskiego 119
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych do/od klienta wraz ze sprawdzaniem ich stanu technicznego; Aktywna obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn, a także dbałość o ich stan wizualny; Dbałość o prawidłowy obieg oraz wypełnianie dokumentacji;
Ramirent S.A.Poznań, ul. Głogowska 267
praca mobilna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od...
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Poznan i woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż w terenie na lokalnym rynku oraz zarządzanie oddziałem; Wynajem sprzętu budowlanego i koordynowanie procesu wynajmu (doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów) Kompleksowa obsługa...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie negocjacji z właścicielami i menedżerami lokali gastronomicznych. Prezentacja usługi i wyjaśnianie jej korzyści dla biznesu i pracowników. Zawieranie umów na wdrożenie usługi. Zbieranie opinii od klientów w celu ulepszania produktu. Codzienne raportowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Na co dzień będziesz zajmować się: bezpośrednią windykacją należności na podległym obszarze (Łódź, Sochaczew, Skierniewice, Płock) dbaniem o odpowiedni poziom i jakość pracy, realizacją wyznaczonych planów ilościowych i jakościowych na powierzonym portfelu pożyczkowym,...
specjalista mid / junior umowa agencyjna tymczasowa/dodatkowa / część etatu
10 dni
Leć z nami i zarób dodatkową kasę! Pracujesz na etacie, ale chcesz dorobić do swojej obecnej pensji? Jesteś emerytem i szukasz możliwości dodatkowego zarobku? Chcesz samodzielnie decydować o tym kiedy i ile pracujesz? Świetnie! Zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu doradców klienta!
Twoja misja W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż, organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu. Zadbasz o zapewnienie...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Opis stanowiska: Obsługa klienta przy kasie oraz na terenie sklepu. Utrzymywanie właściwej prezentacji produktów. Rozładunek dostaw i uzupełnianie zapasów na półkach. Aktualizacja i kontrola cen produktów. Utrzymanie czystości i porządku w sklepie.