About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
AIPEXWarszawa, Rondo Daszyńskiego
praca zdalna
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
6 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
23 godz.
Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie Kierownika Obiektu w bieżących pracach administracyjno-kadrowych; Rejestrowanie / wystawianie faktur w programie; Uzupełnianie danych w MS Office, w tym Excel; Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników; Redagowanie treści ofert; Tworzenie raportów; Monitorowanie i...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
W tej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności z wymaganiami GMP oraz FDA w zakresie higieny, a także za koordynację działań w celu utrzymania najwyższych standardów w obszarze higieny (produkcja biotechnologiczna). Twoje...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 godz.
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wsparcie w zakresie realizacji programu motywacyjnego dla pracowników produkcyjnych: zarządzanie bazą wniosków doceniających, przygotowywanie kwartalnych podsumowań Wsparcie w organizacji warsztatów...
Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów; Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń; Udział w organizacji eventów firmowych i integracji; Obsługa systemów firmowych; Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie serwisowym...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...