Praca.pl Praca Dolnośląskie Wałbrzych
Agent ds. Odszkodowań

Praca Agent ds. Odszkodowań Wałbrzych

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1

  • Mobilny Ekspert Majątkowy

    GRUPA PZU   Wałbrzych    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;

Praca Agent ds. Odszkodowań dolnośląskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Mobilny Ekspert Majątkowy

    GRUPA PZU   Wrocław    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
  • Mobilny Ekspert Majątkowy

    GRUPA PZU   Legnica    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
  • Mobilny Ekspert Majątkowy

    GRUPA PZU   Lubin    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;