specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Bieżące doradztwo i obsługa klientów w zakresie doboru rozwiązań z branży elektrycznej; Realizacja planów sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z istniejącą bazą klientów; Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji...
Opis stanowiska: Obsługa połączeń przychodzących dla Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne...
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Wymagania: Lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy; Potrafisz słuchać i rozpoznawać potrzeby klienta; znasz język polski (mile widziany angielski) Potrafisz obsługiwać komputer; Chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także w 2 weekendy w miesiącu)...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obowiązki: Kierowanie i nadzorowanie zespołu przedstawicieli handlowych i merchandisingowych; Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży w celu osiągnięcia i przekroczenia celów; Optymalizacja rozmieszczenia produktów, poziomów zapasów i ekspozycji promocyjnych w sklepie; Analizowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obowiązki: Odwiedzanie punktów sprzedaży w danym obszarze/regionie zgodnie z wcześniej ustalonymi dziennymi i tygodniowymi trasami; Odpowiedzialność za wdrożenie wszystkich standardów towarowych FS; Zapewnienie dostępności i widoczności produktów w sklepie – na półkach oraz w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obowiązki: Współpraca z dystrybutorami z różnych obszarów; Otwieranie nowych lokalnych i ogólnokrajowych sieci sklepów w okolicy; Sprzedaż produktów i przekazywanie zamówień do Dystrybutorów; Organizacja i koordynacja akcji promocyjnych u Dystrybutorów i w sklepach; Analiza zmian...
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
Realizowanie planów sprzedażowych; Obsługę klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Budowanie portfela klientów;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
13 dni
Zakres obowiązków: Opracowywanie szczegółowych kosztorysów i ofert dla inwestycji firmy. Prowadzenie i aktualizacja bazy zamówień, monitoring i analiza zmian w zamówieniach. Zarządzanie procesem ofertowym od analizy dokumentacji do finalizacji umów. Analiza dokumentacji projektowej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Opis stanowiska: Wyszukiwanie najlepszych dostawców z uwzględnieniem ceny i warunków dostaw; Udział w kontraktacjach i selekcji nowych kolekcji; Budowanie oraz utrzymanie relacji z dostawcami; Zarządzanie zamówieniami i harmonogramami dostaw; Realizacja kompleksowego procesu zakupowego;...
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
Zakres Obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy. Administracja kasą fiskalną. Zarządzanie ekspozycją produktów i monitorowanie ich świeżości.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
13 dni
Opis stanowiska: Dołącz do zespołu Top Drive jako Pracownik Restauracji! Twoim zadaniem będzie: Kompleksowa obsługa klientów. Przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami. Dbałość o czystość na stanowisku pracy. Obsługa kasy fiskalnej.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...