specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa rynku na podległym terenie. Realizacja powierzonych planów i zadań zgodnie ze strategią firmy. Rozwój rynku i aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Bieżące analizowanie i monitorowanie rynku w branży budowlanej. Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych.
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Twoje zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (Segment Urządzeń Higienicznych), Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
POSZUKUJEMY Pracowników: Zmotywowanych, lubiących pracę z klientem. Samodzielnych w działaniu, nastawionych na sukces. Doświadczenie pracy w branży będzie dodatkowym atutem.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
G8 S.A.Bielsko-Biała, C.H. Auchan
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Co oferujemy? Przyjazne miejsce pracy w modowym świecie premium; Szybki proces rekrutacyjny, bez sztywnych zasad; Elastyczne godziny pracy dopasowane do Twojego życia; Możliwość rozwoju i szkoleń w strukturach firmy; Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie podczas okresu próbnego (28,10 zł...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
4 dni
Zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie kontaktów z firmami – kontakt telefoniczny, w celu znalezienia nowych możliwości współpracy i dbanie o dobre relacje z obecnymi i klientami. Prowadzenie rozmów handlowych – samodzielne negocjacje z Klientami, aby uzgodnić warunki współpracy....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Foodcom SAWrocław, Wrocławskie Parki Biznesu
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat 4 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
4 dni
Jakie będą Twoje obowiązki? Administracyjne wsparcie działu handlowego; Obsługa bieżącej korespondencji z klientami i dostawcami; Wsparcie w planowaniu transportu oraz realizacji zamówień; Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami;
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Jeśli myślisz o zwiększeniu swojego dochodu, chcesz zwiększyć swoje wynagrodzenie dołącz do nas i zostań Przedstawicielem marki ZEPTER; Pracując 30 godzin miesięcznie online i/lub offline możesz zarobić co najmniej wartość minimalnego wynagrodzenia krajowego;...