specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Bieżące doradztwo i obsługa klientów w zakresie doboru rozwiązań z branży elektrycznej; Realizacja planów sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z istniejącą bazą klientów; Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji...
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
Realizowanie planów sprzedażowych; Obsługę klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Budowanie portfela klientów;
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Nadzór nad działalnością podległych sklepów i pracowników. Przygotowywanie grafików i kontrola czasu pracy. Kontrola zamówień i inwentaryzacji wykonanych przez sklepy. Realizowanie założonych planów sprzedaży. Aktywna praca na sklepach. Kontrola stanu maszyn i...
pracownik fizyczny umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
pracownik fizyczny umowa zlecenie / o pracę pełny etat
8 dni
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia;
Opis stanowiska Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów (praca z lekami RX) Realizowanie zadań i założonych celów sprzedażowych; Planowanie pracy, przygotowywanie analiz i research rynku farmaceutycznego na danym terenie; Utrzymywanie trwałych relacji biznesowych; Aktywny...
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp. aktywna sprzedaż produktów; monitorowanie terminów przydatności do spożycia; dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy;
Liebherr Polska Sp. z o.o.Rusiec (pow. pruszkowski, gm. Nadarzyn), k. Nadarzyna
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zadania: Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz wyzwania, a także dbasz o realizację celów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Budowanie bazy kontaktów; Tworzenie i prezentacja ofert; Dobór rozwiązań dla klientów B2B; Negocjowanie i zawieranie umów; Nadzór nad montażem urządzeń;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Wyszukiwanie najlepszych dostawców z uwzględnieniem ceny i warunków dostaw; Udział w kontraktacjach i selekcji nowych kolekcji; Budowanie oraz utrzymanie relacji z dostawcami; Zarządzanie zamówieniami i harmonogramami dostaw; Realizacja kompleksowego procesu zakupowego;...
Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Efektywna prezentacja mięs i wędlin. Aktywne wsparcie sprzedaży. Kontrola terminów przydatności produktów. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
Zakres Obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy. Administracja kasą fiskalną. Zarządzanie ekspozycją produktów i monitorowanie ich świeżości.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Dołącz do zespołu Top Drive jako Pracownik Restauracji! Twoim zadaniem będzie: Kompleksowa obsługa klientów. Przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami. Dbałość o czystość na stanowisku pracy. Obsługa kasy fiskalnej.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów angielskojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...