UNICEF od 75 lat ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy!
Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata.
W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości.
Chcesz mieć w tym swój udział? Aplikuj!
Dołącz do zespołu Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska jako
- Planowanie, proaktywne budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami
- Zarządzanie bazą dziennikarzy
- Dbanie o wizerunek UNICEF w mediach
- Organizację konferencji prasowych i spotkań z przedstawicielami mediów
- Przygotowywanie informacji prasowych, wypowiedzi, artykułów, komentarzy i innych materiałów informacyjnych
- Reprezentowanie organizacji w środkach masowego przekazu (udział w nagraniach radiowych i telewizyjnych)
- Monitoring mediów i ocenę skuteczności prowadzonych działań
- Przygotowanie treści na stronę internetową
- Obsługę Centrum Prasowego
- Planowanie i realizację projektów z zakresu Public Relations
- Zarządzanie komunikacją organizacji w sytuacjach kryzysowych
- Przygotowywanie prezentacji i analiz
- praca w międzynarodowej organizacji humanitarnej
- szkolenia i możliwość rozwoju
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- przyjazna, niekorporacyjna atmosfera pracy
- elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej
- możliwość bezpłatnej nauki języka angielskiego (kurs i platforma językowa)
- Min 5-cio letniego udokumentowanego doświadczenia w obszarze public relations - doświadczenie jako Rzecznik Prasowy będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenia w wystąpieniach publicznych
- Doświadczenia we współpracy z mediami
- Znajomości rynku mediów
- Umiejętności redagowania tekstów
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego
- Zaawansowanej (min. C1) znajomości języka angielskiego
- Znajomości pakietu MS Office
- Samodzielności, decyzyjności, zaangażowania, kreatywności oraz umiejętności pracy w zespole